2. Dla kogo gniazdo, a komu budka
lęgowa?
3. Czy można zbudować budkę dla bociana i uwić gniazdko wróbelkowi?
Pomyślcie!
Na te pytania poszukacie odpowiedzi w Internecie. Musicie wszyscy w klasie zorganizować się i skupić na pracy. Macie cały tydzień na obserwowanie swojego miejsca zamieszkania, zaglądajcie w każdy zakątek i zapisujcie, jakie ptaki są obecne obok Was. Zanim zaczniecie obserwacje obejrzycie w Internecie następującą stronę:
3. Czy można zbudować budkę dla bociana i uwić gniazdko wróbelkowi?
Pomyślcie!
Na te pytania poszukacie odpowiedzi w Internecie. Musicie wszyscy w klasie zorganizować się i skupić na pracy. Macie cały tydzień na obserwowanie swojego miejsca zamieszkania, zaglądajcie w każdy zakątek i zapisujcie, jakie ptaki są obecne obok Was. Zanim zaczniecie obserwacje obejrzycie w Internecie następującą stronę:
Po tygodniu obserwacji wybierzcie 12 ptaków do opracowania.
Podzielicie się na trzyosobowe grupy, każda wylosuje trzy ptaki do
przedstawienia.Wybierzcie lidera w każdej grupie, on będzie informował mnie o postępach pracy.
Zadanie 1
Dla każdego ptaka przygotujecie trzy slajdy w prezentacji PowerPoint
Dla każdego ptaka przygotujecie trzy slajdy w prezentacji PowerPoint
1. nazwa i 2 - 3 zdjęcia
2.
zdjęcie gniazda lub budki lęgowej
3.
ciekawostki o ptaku
Zadanie 2
Każdy uczeń narysuje wybranego ptaka
Każdy uczeń narysuje wybranego ptaka
Zadanie 3
Każdy zespół odda wypełnione arkusze z informacjami na temat ptaków
Każdy zespół odda wypełnione arkusze z informacjami na temat ptaków